Burza cenných papírů praha
Renovovali jsme a modernizovali webovou aplikaci PSE, která vykazuje hned po spuštění skvělé výsledky. Přečtěte si více...
O klientovi
Burza cenných papírů Praha a. s. je nejvýznamnější burza v České republice, provozuje hlavní trh s akciemi v zemi.
Termín
3 měsíce
Klient
Burza cenných papírů Praha
Role
Branding
UX/UI
Front-end
Back-end
Správa projektu
Problém
Úkolem naší spolupráce bylo převzít rozpracovaný projekt od dodavatele, který dlouhodobě nesplňoval nároky na termíny a nutnou spolehlivost při úzké spolupráci. Pražská burza musí ze zákona uveřejňovat spoustu důležitých dat na webu a není tak prostor pro chyby nebo nedodržení termínů.
Řešení
Převzít celý projekt webové aplikace pod naše křídla, s bývalým dodavatelem vyřešit předání, navrhnout nový design celé aplikace a naprogramovat nový systém podle přesných požadavků PSE.
Jak se stavělo
Wireframy
U tohoto komplexního projektu bylo nutné si vše nejprve načrtnout, abychom mohli strukturu stránek ladit a konzultovat. Tím, že je na webu mnoho důležitých informací, museli jsme klást důraz na přehlednost a jednoduchost. Na web chodí denně obří množství lidí, kteří potřebují informace rychle a přehledně.
Brand design
Web Pražské burzy by měl působit důvěryhodně, přehledně a neměl by příliš podléhat módním trendům. Na webu tak používáme krásný odstín fialové, decentní animace grafů a chytré rozmístění informací tak, aby se na webu každý vyznal na první dobrou.
Finální produkt
Ihned po spuštění dostáváme kladné recenze na nové stránky, které působí moderně, přehledně a nikdo nepozná, že za webem běží mnoho náročných operací, které se zpracovávají v reálném čase v počtu desítek tisíc za den.
Mrkněte se na nový web PSE
Jaký je výsledek?
“Podle prvních ukazatelů přijali uživatelé nový web více než dobře. Vzrůstá nám čas strávený na webu a reakce jsou hodně pozitivní. Děkujeme týmu Pražské burzy za skvělou a hladkou spolupráci a těšíme se na další plánovaný rozvoj.” Tým Pixelmate
”
“Návštěvnost nových stránek se vyvíjí slibně. Zatím je, za to velmi krátké období provozu, ve srovnání se stejným obdobím vloni, trochu nižší, ale chování uživatelů vypadá mnohem lépe. Míra okamžitého opuštění je mnohem nižší, zdá se, že se uživatelé mnohem lépe orientují a jejich tok je přímý a logický.”
Jan Kavka
Oddělení externí komunikace