Digitalizujte vaše podnikání
“Svět se nenávratně mění a uživatelé se pohybují čím dál více v online prostředí. Už dávno nejde jen o nákupy v e‑shopech. Firmy komunikují online, získávají zakázky online, zefektivňují své procesy díky digitalizaci. Dnešní doba nabízí výjimečné příležitosti. Buďte u toho!”
Billboardům už odzvonilo
Dávno jsou pryč doby, kdy fungoval billboard u cesty a k tomu obchodní zástupce v terénu. Vaši zákazníci jsou u počítače a vybírají si online.
- Zákazníci mají mnohem blíž vaší konkurenci - většina uživatelů si “rozklikne” několik nabídek.
- Na prezentaci vašich služeb a produktů často není moc času - musíte zaujmout.
- Na internetu musíte jít k věci - zbytečné informace a prázdné fráze neobstojí.
- Lidé jsou více na mobilech než na počítačích - více než 50 % uživatelů prohlíží web přes mobil.
- Už dávno nestačí mít prostě web - musíte mít profesionální marketingově-obchodní nástroj.
- Nespokojte se s odhady - webová analytika dnes dokáže přesně popsat chování zákazníků a podle toho lze zvyšovat konverze.
- Pracujte s kontakty a zákazníky, kteří jsou na vážkách.
- Měřte a automatizujte obchod.
Firemní procesy a komunikace jedou online
Pamatujete si, že bylo ještě nedávno docela běžné uchovávat všechny dokumenty včetně faktur a smluv v papírové podobě? Nyní je vše jinak a není to jen o šetření přírody. :)
Co je to digitální transformace?
Offline musí být v online
Každodenně s firmami řešíme, jak propojit offline s onlinem. Často se v médiích mluví o tom, že online postupně vytěsní kamenné prodejny, potlačí lidskou pracovní sílu a změní offline k nepoznání. My stojíme u zrodu inovací, a tak můžeme jasně říci, že tomu tak není. To, co se děje, je transformace. Svět offlinu musí spolupracovat s onlinem a naopak. Jedno bez druhého nemůže fungovat.
Pár příkladů
Přechod firmy do onlinu
Každá firma, která chce být konkurenceschopná, musí počítat s digitalizací. Co si pod tím představit?
Automatizace firemních procesů
Jednoduše zautomatizujte rutinní práci
Digitalizace procesů
Digitalizace toho umožní stihnout více, a hlavně efektivněji
Komunikace online
S nástupem home office se stává tento bod nevyhnutelným
Klientský servis online
Pomalu, ale jistě mizí nutné návštěvy na pobočce jen kvůli podpisu a podobně
Obchod a marketing
Lidé zkrátka hledají informace na internetu - jeli byste do hotelu bez ověření na netu?
Podle nás už nestačí otázka - co vše lze digitalizovat, ale spíš, kde to není možné. Nezávazná konzultace
Příležitosti pro startupy
Čím dál častěji vidíme, jak ve firmě vznikne samostatný startup. Vrcholový management si dobře uvědomuje, že jim ujíždí vlak a musí s tím něco udělat. Vyčleňují tak malý tým nebo si jej najmou a digitalizují svůj business. Je to jedna z efektivních cest, jak držet tempo a být u zrodu nových, progresivních odvětví.
Podívejte se na příklad úspěšné digitalizace pro Patria finance
Zobrazit case studyJaká je nejčastější motivace firem pro digitalizaci?
Cítí, že jí “ujíždí vlak”
někdy to vycítí včas, někdy ne
Z firmy odchází zaměstnanci
protože je zkostnatělá
Firma snažící se expandovat
nebo jinak rozšiřovat zjistí, že to bez digitalizace nezvládne
S každým rokem se firmě snižuje ziskovost
je těžkopádná
Firma si všimne startupu
který vstupuje na trh firmy daleko efektivněji, je velmi dravá a rychlá