Skip to main content
Webové aplikace

Jak udělat váš nový web úspěšný a konverzní?

Sdílejte článek

Stavíte nový web? V dnešním článku se podíváme na nejpodstatnější tipy, kterých je dobré se držet při stavbě nových webových stránek na míru. 
Pokud chcete konverzní web, nezapomeňte implementovat následující tipy. 

Výběr vhodné platformy
Před vývojem samotného webu je dobré promyslet platformu, na které má nový web běžet. Výběr platformy může zásadně ovlivnit možnosti rozšíření, rychlosti i bezpečnost webu, ale i celkový vzhled. 

Při výběru platformy doporučujeme vybírat takovou, na které nebudete v budoucnosti závislí. U větších webů doporučujeme nepronajímat platformy a dát si pozor na to, abyste nebyli s redakčním systémem závislí na jeho tvůrci. U Wordpressu silně doporučujeme zvážit bezpečnostní rizika. 

SEO není mrtvé, právě naopak
Občas se setkáváme s názorem, že SEO optimalizace není dostatečně "cool". Podle nás to není vůbec pravda. U spousty našich klientů vidíme, že jim právě SEO dodává velkou spoustu organické návštěvnosti, za kterou nemusí platit peníze jako za reklamu. Existují analýzy, které říkají, že šikovná práce se SEO optimalizací ve výsledku pozitivně ovlivňuje chování umělé inteligence v rámci dotazů na danou firmu nebo odvětví.

Nepodceňujte design a UX
Naprosto zásadním bodem při vývoji webových stránek na míru je jejich vzhled a uživatelská zkušenost. Lidé dnes nemají čas ani trpělivost informace na vašem webu hledat. Očekávají, že se na webu jednoduše zorientují. Až 75 % uživatelů si podle vzhledu webu vytváří názor na firmu. (zdroj)

Chcete fotky z fotobanky?
Dalším častým nešvarem bývá snaha ušetřit pár korun tím, že se na profesionálním webu použijí fotky z databanky. Lidé to nejen poznají, ale zaujmou taky patřičný nedůvěryhodný postoj vůči dané firmě hned na začátku seznamování se. Považte sami - není lepší udělat nejlepší první dojem tím, že se na webu můžete podívat na tým lidí, jejich kanceláře nebo jednotlivé představitele? 

Duše webových stránek
Tohle se velmi těžko popisuje, ale určitě to vnímáte taky. Občas přijdete na stránky, kde vám je dobře. Ze stránek jde dobrá energie, prezentace vypadá profesionálně, moderně. Dobrý tvůrce webu umí pracovat s atmosférou na webu, kterou vhodně utváří maličkostmi. Může to být výběr fontu, občasný slang v copywritingu nebo dobře slazené fotky.

Webové stránky mají být prodejním kanálem
Přijde nám, jako by se to někdy vedoucí firem báli vyslovit, ale web má být v drtivé většině prodejním kanálem. Má zaujmout uživatele a přetavit ho v poptávajícího, zájemce, zákazníka nebo návštěvníka pobočky. 

Není pravdou, že konverzní má být jen e-shop. Většina webů by měla mít jasně stanovené cíle a měla by je plnit. Ostatně, když si vybíráte firmu online, nerozkliknete si několik konkurenčních stránek, které postupně vyřazujete podle toho, jaké informace jste se dozvěděli a jaký dojem na vás první kontakt s firmou měl? :)

Závěrem
V čím dál tím více odvětvích se podnikání neobejde bez profesionálního webu. Zdaleka to už dnes není "jen" o programování nebo o responzivitě. Konverzní web musí být do detailu promyšlený.

Nevěříte? Mrkněte na náš článek, kde rozebíráme otázky, které pokládáme před tím, než se do tvorby webu pustíme.

Plánujete nový web? Ozvěte se nám a probereme to.

Líbil se vám článek? Podělte se o něj s ostatními

Přečtěte si také...

Pixelmate s.r.o.

Plánujete vývoj aplikace?

Kontaktujte nás