Skip to main content
Startupy

Anti-aging kúra pro image florbalových holí Fatpipe

Sdílejte článek

Vyrábět skvělé hokejky už nestačí, mladým sportovcům naservírujte cool image!

Ještě včera jste se těšili oblibě po celém světě a když letos děláte zákaznický průzkum, dozvídáte se, že vaše značka na lidi působí staře, web bez nápadu. To je přesně příležitost, kterou musíte využít naplno! Vsadit ale pouze na nový design je v dnešní době zoufale málo. Nabídnout budete muset mnohem víc.

Černobílý design se netluče s pestrými barvami holí a čepelí. A to se počítá!

Když za námi přišel výrobce florbalových holí Fatpipe, byl ve velmi podobné situaci. Na prvním workshopu jsme zjistili, že tu je potenciál pro plnohodnotnou inovaci prodeje. Tahle investice byla od začátku plánovaná tak, že se sama zaplatí během několika měsíců, což nám otevřelo cestu k zajímavým metodám. Naše strategie obsahovala cíle jako:

  • oživit image značky a sjednotit design na všech 6 evropských trzích
  • vybudovat nové stránky se dvěma hlavními featurami:
    • tlak na positioning Fatpipe jako fancy značky
    • absolutně neodolatelný e-shop v novém dravém hávu
  • rozjet proaktivní komunikaci s mladými hráči (ambasadoři, sociální sítě, blog)
  • a HLAVNĚ sjednotit skladové hospodářství a zrychlit velkoobchodní objednávky

Vybrali jsme finální podobu loga, doladili k němu černo-bílou firemní identitu, která se nepere s neonovými barvami holí a čepelí, a pustili se do domlouvání spolupráce s florbalovými hvězdami, které by se stali ambasadory značky, a my tím hned od začátku zákazníkům mohli demonstrovat, že největší české hvězdy hrají s Fatpipe.

Víme, jak důležité je spojit značku se správnými jmény. Positioning brandu je základ!

Zadařilo se a my šli dál. E-shop na míru se sexy možnostmi customizace holí jsme rozběhli plně na open-source technologiích, čímž šetříme náklady trhů na případné lokální úpravy. A když už jsme byli v tom, zapracovali jsme do stránek aplikaci na automatickou správu velkoobchodního prodeje. V našem řešení jsme za zlomek ceny zvládli vyřešit to, co obvykle zajišťuje komplikovaný ERP systém. Už tedy žádné přepinkávání emailů s excelovými tabulkami, každý prodejce dostaneme hezky svůj účet s vyjednanou slevou a bude si objednávky naklikávat ve vlastní režii. 

Černobílá kombinace se netluče s barevnými prvky holí a tvoří jasně rozpoznatelnou brand image.

Nakonec stačilo už jen sjednotit databázi pro řízení skladů a navrhnout dashboard pro podporu rozhodování. Hned po prvních pár měsících se dostavily zajímavé výsledky:

  • velkoobchodní partneři si nový systém nemohli vynachválit
  • snížil se podíl “ležáků” na celkovém objemu zásob 
  • Fatpipe 4 pracovníky administrativy přeřadil na rozvoj nových příležitostí.
  • cílová skupina hráčů vnímá změny pozitivně a začíná více nakupovat online
  • vzniká aktivní komunita kolem sociálních sítí a blogu

K cílové skupině mladé generace musíte zvolit jiný komunikační mix! Blog a soc. sítě jsou první dvě.

 

Proč dělat byznys postaru, když stačí tak málo a můžete svou firmu posunout mezi digitální hvězdy? Najít prostor pro inovace je naší specialitou, na to se můžete spolehnout. Vám postačí rozumět svému řemeslu. :-)

 

Působí na vás design webu svěže, mladistvě? Líbí se vám náš přístup, kdy neděláme jen web, ale budujeme komplet novou strategii postavenou na slibném business modelu? Určitě bychom se mohli podívat i na vaši situaci. Co to probrat nad kávou?

 

Líbil se vám článek? Podělte se o něj s ostatními

Přečtěte si také...

Pixelmate s.r.o.

Plánujete vývoj aplikace?

Kontaktujte nás