Ale co s tím? Nebýt dnes na sociálních sítích je jako nemít jídelní lístek v restauraci.
Dříve v komunikaci s vaším klientem nebo potenciálním zájemcem o produkt fungoval poměrně efektivně e-mailový newsletter. Podobně, jako leták do schránky, stačilo vytvořit graficky atraktivní sdělení, popsat produkt, nabídnout nějakou časově omezenou nabídku a o zájem bylo postaráno.
Avšak s tím, jak se popularita newsletterů rozrostla, rozrostl se i počet nevyžádaných zpráv, spamů a množství pošty, který dnes přijde každému do schránky je opravdu vysoký. Tím se neustále prohlubuje i určitá slepota lidí na e-mailová sdělení. Mnoho e-mailů dnes končí ve spamu, a když už se podaří opravdu e-mail doručit, člověk sdělení ani nečte a nechá ho bez odezvy.
Řešením a určitou náhradou za newslettery by se mohly zdát právě sociální sítě. Ale ty si nechají za zobrazení obsahu zaplatit. V konečném důsledku bývají náklady za propagaci na sociálních sítích nezanedbatelné, v některých případech hrají dokonce hlavní náklad v rozvaze firmy.
Ale co s tím?
V Pixelmate jsme si už před několika lety všimli, že existují firmy, které se rozhodly tuto situaci vyřešit tak, že si vybudovaly vlastní mobilní aplikaci právě pro komunikaci s klientem nebo potenciálním zákazníkem.
V Pixelmate jsme si už před několika lety všimli, že existují firmy, které se rozhodly tuto situaci vyřešit tak, že si vybudovaly vlastní mobilní aplikaci právě pro komunikaci s klientem nebo potenciálním zákazníkem.
Vlastní mobilní aplikace může firmě posloužit jako komunikační kanál, nástroj pro propagaci, ale i služba, skrze kterou mohou komunikovat zásadní informace prostřednictvím notifikací a různých dalších funkcí.
Prvotní náklady na vývoj vlastní mobilní aplikace jsou sice poměrně vysoké, ale rozpočty, které jsou následně schopné firmy ušetřit za propagaci na sociálních sítích, jim to bohatě vynahradí.
Chcete konkrétní příklad?
Pro Yves Rocher jsme vyvinuli mobilní aplikaci pro iOS a Android platformu. Před mobilní aplikací posílali za opravdu veliké peníze akční letáky svým klientům domů na adresu. Nyní jsou v kontaktu se zákaznickou základnou online, mohou poskytovat individuální služby a nabídky, ve výsledku je to nesrovnatelně levnější než zasílání letáků.
Pro Yves Rocher jsme vyvinuli mobilní aplikaci pro iOS a Android platformu. Před mobilní aplikací posílali za opravdu veliké peníze akční letáky svým klientům domů na adresu. Nyní jsou v kontaktu se zákaznickou základnou online, mohou poskytovat individuální služby a nabídky, ve výsledku je to nesrovnatelně levnější než zasílání letáků.
Chcete ušetřit za marketingové náklady vaší firmy? Zvažte investici do vlastní mobilní aplikace. Věřte, že se to bohatě vyplatí. Napište a probereme to.